Busbyheat

så var vi igång, sir busby krävers respekt..


Kommentarer

Postat av: matchdags..

viktig match... rooney här o där... barba leder.. mot rangers sist.. ska united våga toppa laget mot valencia? Rooney ur form, berba grym mot pools,

owen nnickar in en boll.. United är inte som dom ska vara..vi måste tänka om.. hur stabil är evans, o varför måste oshea vara på plan?

Postat av: Anonym

Rooney inte med i truppen mot valencia..



Kanske bra gjort av sir. men när ska han återta självförtrtoendet? Tycker sjålv att vi har rooney i laget för en anlednung.. Inte för att byta in Owen.. jag vet, han gjorde mål, men hur placerad var den? Att owen ens blev inbytt var ett mystrium för mig, visst han gjorde mål mot pool o två mål i cupen men är han o lita på? United i dag? En ojämn berba, owen på väg till pensionen, rooney av nån anledning helt ur balans.. Tackar ändå för vidic, fletcher o nani..

Postat av: Redaktionen

Jag har svårt att se vad Owen kan tillföra förutom rutin och den rutin han medför väger både Macheda och Chicharito upp med talang och ungdomlig entusiasm.



Att säga att Berba är ojämn känns nästan som hädelse med tanke på hur han har öppnat den här säsongen. Sju mål än så länge och jag har sett tendenser till lite jävlaranamma. Han har axlat manteln som Rooney verkar leta efter och jag hoppas innerligt att de snart känner för att dela på den.



Det som skrämmer mig mest är den urusla defensiven. Det känns som att United spelar med två John O'shea i backlinjen för tillfället.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback