Välkommen till Fotbollskunskap

Fotbollskunskap är ett första steg på ett projekt av ett gäng vänner som har fotboll som gemensamt intresse. Till att börja med kan det säkert vara en aning stökigt men förhoppningsvis får vi ordning på maskineriet inom en snar framtid.

Tanken med det här projektet har likheter med svenskafans; en sida av fans för likasinnade. Bristen på objektivitet kommer dock vara lite av ett signum om jag känner mina skribenter så väl som jag tror mig göra. Men det ska poängteras att bara för att flera av oss är uppvuxna med Man United i blodet så kommer inte allt krut läggas på Sir Alex lagmaskin.
Jag hoppas att ni finner det vi tillhandahåller intressant och att ni i så fall sprider det vidare.
// Don Ohlson


Kommentarer

Postat av: rooney

nu väntar vi, tror sunderland blir svåra... Sir Alex, fixa bloggen,,,

Postat av: SirAlex

oj, spelar dom fotboll i italien?

Postat av: rooney

ja.. dessvärre finns det en liga i pastaland..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback